logo 1&1
logo Aon
logo Bertelsmann
logo bofrost
logo Bundeswehr
logo Cornelsen
logo Deichmann
logo Dekra
logo ebay
logo Girocard
logo GoLeasy
logo Hermes
logo Liebherr
logo Manuka Health
logo Medisana
logo Neptunus
logo Ramershoven
logo Rottler
logo Schwäbisch Hall
logo Streetbooster
logo TÜV Nord
logo Volkswagen
logo WHU

AUTOMATYZACJA MARKETINGU

...ponieważ marketing to dziś znacznie więcej niż reklama. Automatyzacja marketingu zarządza procesami marketingowymi i sprzedażowymi za pomocą oprogramowania. Systematycznie i automatycznie wzdłuż ścieżki klienta. Nasze usługi jako agencja składają się z następujących bohaterskich działań:

  • Koncepcja procesów automatyzacji marketingu
  • Strategiczna produkcja treści
  • Wdrożenie oprogramowania do automatyzacji marketingu

Około jedna czwarta firm z listy Fortune 500 korzysta obecnie z oprogramowania do automatyzacji marketingu, aby wspierać własne procesy marketingowe. Dzięki temu powstają potężne synergie między działem marketingu a działem sprzedaży. Systemy można lepiej integrować, segmenty klientów są wykorzystywane wszechstronnie, a także możliwa jest zautomatyzowana i precyzyjna dystrybucja komunikatów marketingowych.

JAK MOŻNA OPISAĆ AUTOMATYZACJĘ MARKETINGU?

Automatyzacja marketingu powstaje dzięki wykorzystaniu narzędzi programowych do powtarzalnych działań marketingowych. Firmy oszczędzają w ten sposób dużo czasu i minimalizują błędy. Trzecim efektem jest możliwość prowadzenia kampanii na wielu kanałach. Spersonalizowane, ukierunkowane kampanie marketingowe są automatycznie tworzone, zarządzane i realizowane. Użytkownicy stron internetowych otrzymują automatycznie spersonalizowane informacje, które odpowiadają ich zainteresowaniom. Wskaźnik konwersji dla tego rodzaju reklam jest stosunkowo wysoki, co sprawia, że automatyzacja marketingu znacznie skuteczniej niż tradycyjne metody przekształca odwiedzających stronę w zadowolonych klientów. Dzięki automatyzacji marketingu firma może identyfikować rentowne kanały sprzedaży, efektywniej organizować nowe i istniejące procesy marketingowe, tym samym działać bardziej opłacalnie i ostatecznie maksymalizować sukces firmy. Technicznie rzecz biorąc, automatyzacja marketingu polega nie tylko na zbieraniu danych, ale także na ich analizie i przekształcaniu w użyteczne wzorce. Służy do tego między innymi progresywne profilowanie: stopniowo wzbogaca dane klientów i wykorzystuje coraz bardziej szczegółowe informacje w coraz bardziej zaawansowanych kampaniach zaangażowania, aby dostarczać odpowiednie treści w odpowiednim punkcie kontaktu i w odpowiednim czasie.

CAŁOŚCIOWE ZARZĄDZANIE KAMPANIAMI MARKETINGOWYMI ZA POMOCĄ AUTOMATYZACJI MARKETINGU

Automatyzacja marketingu łączy wcześniej oddzielne systemy, aby wykorzystać je wspólnie i jednolicie do celów marketingowych. Należy tu wymienić między innymi:

  • Śledzenie ruchu na stronach internetowych
  • E-Mail-Marketing
  • Zarządzanie kampaniami
  • Raportowanie
  • Pielęgnowanie leadów

Wynikająca z tego integracja daje pełen obraz wszystkich procesów związanych z marketingiem. Ponadto procesy te lepiej ze sobą współpracują. Korzystasz więc z jednolitego i efektywnego podejścia. Procesy marketingowe można zautomatyzować w jednym rozwiązaniu. Powstaje system, który obejmuje cały cykl życia klienta: od generowania leadów, przez akwizycję, sprzedaż, wsparcie i pielęgnowanie leadów, aż po marketing relacji. Do systemu należą w szczególności:

ZNANI Z*

Business-Punk
W-V
T3n
Horizont
Digital-Bash
SeoPresso
Bibliografia

Google Analytics: Icon Zahnrad
ZARZĄDZANIE BAZAMI DANYCH

Za pomocą narzędzi programowych do automatyzacji marketingu udoskonalasz swoją istniejącą bazę danych. Otrzymujesz zintegrowane funkcje do segmentacji danych, zarządzania listami i zapewniania jakości. Dzięki temu Twoje listy mailingowe są zawsze kompletne, aktualne i najwyższej jakości.

Suchhelden Reporting Design
ANALIZY I RAPORTY

Raporty, które wynikają z analiz, dają pełen przegląd wszystkich osiągniętych wyników. Analizy na poziomie leadów i kampanii dostarczają wgląd w zachowania użytkowników z Twojej grupy docelowej. Dzięki znaczącym raportom jesteś zawsze dobrze poinformowany o sukcesie kampanii.

Suchhelden Lead Management Design
ZARZĄDZANIE LEADAMI

Automatyzacja marketingu pozwala lepiej wykorzystać wygenerowane leady. Oferuje inteligentne funkcje nie tylko do przekazywania, ale także do pielęgnacji i oceny leadów. To pomaga w pełni wykorzystać potencjał leadów i przekształcać je w konwersje.

Suchhelden Kampagnenmanagement Design
ZARZĄDZANIE KAMPANIAMI

Projektuj, planuj, organizuj i optymalizuj swoje kampanie efektywnie i całościowo. Wsparcie zapewniają predefiniowane przepływy pracy, przejrzyste funkcje zarządzania i zautomatyzowane procesy.

AUTOMATYZACJA MARKETINGU: AUTOPILOT DLA MARKETINGU

Dzięki automatyzacji marketingu generujesz nowych klientów, łącząc kreatywność z technologią. Łączysz ruch, e-mail marketing i treści w magnes na nowych klientów. Ten magnes staje się coraz silniejszy, przynosząc coraz więcej sprzedaży i leadów. W ten sposób przełączasz marketing na autopilota. Nie musisz już ręcznie zarządzać wszystkimi procesami, ponieważ są one teraz w dużej mierze zautomatyzowane. To odpowiada realiom współczesnej epoki online, która zasadniczo zmieniła zachowania konsumentów. Dzięki zwiększonej dostępności treści w Internecie, zainteresowani dokonują zakupu często już na długo przed bezpośrednim (fizycznym lub osobistym) poznaniem produktu lub Twojego doradcy.

Badanie Google wykazało, że przeciętny konsument przed podjęciem decyzji o zakupie korzysta z 10,4 źródeł online dotyczących danego produktu. Wykorzystujesz ten proces informacyjny za pomocą automatyzacji marketingu, aby doprowadzić zainteresowanego do decyzji o zakupie. Automatyzujesz swoje procesy marketingowe, znacznie poprawiasz wyniki i jednocześnie odciążasz marketing oraz sprzedaż.

JESZCZE PYTANIA?

MASZ JESZCZE PYTANIA? CHĘTNIE CI POMOŻEMY

OTRZYMAJ NIEZOBOWIĄZUJĄCĄ OFERTĘ

AUTOMATYZACJA MARKETINGU W CYFROWYM ŚWIETLE REFLEKTORÓW

W wielu działach marketingu panuje odczuwalna „walka z wiatrakami”. Dział sprzedaży narzeka na zbyt słabe leady, budżety marketingowe są obcinane, w wyniku czego działania marketingowe często marnieją. Dzięki zastosowaniu automatyzacji marketingu większość z tych problemów można niemal całkowicie rozwiązać. Presja na dział marketingu, aby wykorzystać stale rosnącą liczbę dostępnych kanałów komunikacji, zwiększa się. Obciążenie pracą rośnie, a także pojawia się więcej błędów. Oczekiwania konsumentów, nabywców B2B i decydentów w ostatnich latach znacznie wzrosły. Wraz z tym wzrosły również wymagania dotyczące jakości komunikacji. Jednocześnie działy marketingu muszą działać pod presją oszczędności, podczas gdy ilość zadań stale rośnie. Wydaje się niemożliwe, aby sprostać tym zadaniom przy ograniczonych zasobach. Wyjściem z tego dylematu jest automatyzacja marketingu. Aby pomóc Ci osiągnąć cyfrową świetlaną przyszłość i błyszczeć jak najjaśniejsza gwiazda na niebie, nasze zespoły podsumowały dla Ciebie korzyści:

  • Ciągła inwestycja w bardziej efektywne systemy zamiast tylko w ruch odciąża pracowników przy jednoczesnej poprawie komunikacji produktowej i klientowskiej.
  • Ustawienie odpowiednich parametrów znacznie zwiększa sukces reklamowy przy wielokrotnie zmniejszonych kosztach.
  • Zyskujesz więcej leadów z odwiedzających Twoją stronę, co prowadzi do większej sprzedaży.
  • Możesz automatyzować powtarzalne kampanie marketingowe, eliminując jednocześnie źródła błędów.
  • Wykorzystujesz cały lejek sprzedażowy i podążasz za swoimi odwiedzającymi na ich ścieżce klienta. W odpowiednim momencie oferujesz precyzyjną ofertę dla klienta.
  • Dostosowujesz swoje działania w marketingu online do potrzeb swojej grupy docelowej.
  • Wszystkie istniejące potencjały są wykorzystywane. Automatyzacja marketingu umożliwia precyzyjną segmentację grup docelowych. Marketing staje się bardziej spersonalizowany dla poszczególnych klientów, a tym samym znacznie bardziej efektywny.

Klienci będą Ci wdzięczni za to podejście, tak jak osoby noszące okulary wynalazcy okularów. Z drugiej strony tracisz mniej leadów. Kiedy zainteresowani otrzymują naprawdę istotne informacje, znacznie częściej stają się lojalnymi klientami. Nigdy więcej nie przegapisz okazji sprzedażowych!

DLACZEGO DOSZŁO DO AUTOMATYZACJI MARKETINGU?

Istnieją dwa powody: Po pierwsze, w ostatnich latach rozwinęły się odpowiednie technologie, które umożliwiły automatyzację marketingu. Po drugie, potrzeba była niepodważalna. Nowoczesny marketing stał się niezwykle skomplikowany i jednocześnie szczegółowy. Pracownicy działu marketingu muszą planować, przeprowadzać, optymalizować i mierzyć sukces każdego kroku osobno – i to dla niezliczonych kanałów, które wszystkie muszą być obsługiwane. To jest granica możliwości. Na szczęście, w odpowiednim czasie zostały opracowane inteligentne narzędzia do automatyzacji marketingu, które automatyzują wiele procesów marketingowych. Praca ręczna w komunikacji produktowej nie pasuje już do dzisiejszych czasów.

Wiele zbędnych etapów pracy może wykonać oprogramowanie. Dzięki automatyzacji marketingu, przetwarzanie napływających leadów rozpoczyna się natychmiast, procesy decyzyjne są znacznie szybsze. Wskaźniki konwersji rosną, a także poprawia się współpraca między działem sprzedaży a marketingu. Oprogramowanie przejmuje zbędne etapy procesów, co znacznie odciąża operacyjnie dział marketingu. Ten sukces można zmierzyć znacznie poprawionym wskaźnikiem zwrotu z inwestycji (RoI).

Skontaktuj się z nami! Przez e-mail. Telefonicznie. Osobiście.

MASZ JESZCZE PYTANIA?

CZYM JEST AUTOMATYZACJA MARKETINGU?

Automatyzacja marketingu powstaje dzięki wykorzystaniu narzędzi programowych do powtarzalnych działań marketingowych. Firmy oszczędzają w ten sposób dużo czasu i minimalizują błędy. Trzecim efektem jest możliwość prowadzenia kampanii na wielu kanałach. Spersonalizowane, ukierunkowane kampanie marketingowe są automatycznie tworzone, zarządzane i realizowane. Użytkownicy stron internetowych otrzymują automatycznie spersonalizowane informacje, które odpowiadają ich zainteresowaniom.

JAKIE KORZYŚCI OFERUJE AUTOMATYZACJA MARKETINGU?

Automatyzacja marketingu oszczędza firmie dużo czasu i minimalizuje błędy. Ponadto wskaźnik konwersji jest bardzo wysoki. Dzięki automatyzacji marketingu firmy mogą identyfikować rentowne kanały sprzedaży, efektywniej organizować nowe i istniejące procesy marketingowe, działać bardziej opłacalnie i ostatecznie maksymalizować sukces firmy.

JAK DZIAŁA AUTOMATYZACJA MARKETINGU?

Automatyzacja marketingu działa poprzez wykorzystanie oprogramowania, które automatyzuje procesy marketingowe, takie jak kampanie e-mailowe, posty w mediach społecznościowych i generowanie leadów. Wykorzystuje dane klientów do tworzenia spersonalizowanych interakcji, optymalizując tym samym ścieżkę klienta.

JAKI CEL MA AUTOMATYZACJA MARKETINGU?

Automatyzacja marketingu umożliwia firmie całościowy przegląd działań marketingowych i automatyzację wielu procesów, co pozwala oszczędzać koszty i zwiększać zyski.

DLACZEGO AUTOMATYZACJA MARKETINGU?

Automatyzacja marketingu jest ważna, ponieważ pozwala firmom tworzyć efektywne, spersonalizowane i skalowalne kampanie marketingowe. Poprawia ona zaangażowanie klientów i zwiększa efektywność działań marketingowych poprzez automatyzację powtarzalnych zadań.

CO OZNACZA AUTOMATYZACJA MARKETINGU?

Automatyzacja marketingu oznacza wykorzystanie oprogramowania i technologii do automatyzacji zadań i procesów marketingowych. Ułatwia i zwiększa efektywność spersonalizowanej komunikacji z klientami oraz zarządzania leadami.

ALS PARTNER AUSGEZEICHNET

Logo 1A Yachtcharter
Logo Ebay
Logo Cornelsen
Suchhelden Partner Streitkräftebasis
Logo Deichmann
Logo Rheinzink
Logo Ergo Versicherung
Logo Fischer Trauringe
Logo Goethe Institut
Logo Hämmerle