AUTOMATYZACJA MARKETINGU
Skuteczni, skuteczniejsi, Searchhero! Umożliwiamy Twojej firmie indywidualną komunikację z klientem dzięki bohaterskiej automatyzacji marketingu. Nasi bohaterowie zapewniają maksymalny sukces i maksymalną obecność w sieci!
...ponieważ marketing to dziś znacznie więcej niż reklama. Automatyzacja marketingu zarządza procesami marketingowymi i sprzedażowymi za pomocą oprogramowania. Systematycznie i automatycznie wzdłuż ścieżki klienta. Nasze usługi jako agencja składają się z następujących bohaterskich działań:
Około jedna czwarta firm z listy Fortune 500 korzysta obecnie z oprogramowania do automatyzacji marketingu, aby wspierać własne procesy marketingowe. Dzięki temu powstają potężne synergie między działem marketingu a działem sprzedaży. Systemy można lepiej integrować, segmenty klientów są wykorzystywane wszechstronnie, a także możliwa jest zautomatyzowana i precyzyjna dystrybucja komunikatów marketingowych.
Automatyzacja marketingu powstaje dzięki wykorzystaniu narzędzi programowych do powtarzalnych działań marketingowych. Firmy oszczędzają w ten sposób dużo czasu i minimalizują błędy. Trzecim efektem jest możliwość prowadzenia kampanii na wielu kanałach. Spersonalizowane, ukierunkowane kampanie marketingowe są automatycznie tworzone, zarządzane i realizowane. Użytkownicy stron internetowych otrzymują automatycznie spersonalizowane informacje, które odpowiadają ich zainteresowaniom. Wskaźnik konwersji dla tego rodzaju reklam jest stosunkowo wysoki, co sprawia, że automatyzacja marketingu znacznie skuteczniej niż tradycyjne metody przekształca odwiedzających stronę w zadowolonych klientów. Dzięki automatyzacji marketingu firma może identyfikować rentowne kanały sprzedaży, efektywniej organizować nowe i istniejące procesy marketingowe, tym samym działać bardziej opłacalnie i ostatecznie maksymalizować sukces firmy. Technicznie rzecz biorąc, automatyzacja marketingu polega nie tylko na zbieraniu danych, ale także na ich analizie i przekształcaniu w użyteczne wzorce. Służy do tego między innymi progresywne profilowanie: stopniowo wzbogaca dane klientów i wykorzystuje coraz bardziej szczegółowe informacje w coraz bardziej zaawansowanych kampaniach zaangażowania, aby dostarczać odpowiednie treści w odpowiednim punkcie kontaktu i w odpowiednim czasie.
Automatyzacja marketingu łączy wcześniej oddzielne systemy, aby wykorzystać je wspólnie i jednolicie do celów marketingowych. Należy tu wymienić między innymi:
Wynikająca z tego integracja daje pełen obraz wszystkich procesów związanych z marketingiem. Ponadto procesy te lepiej ze sobą współpracują. Korzystasz więc z jednolitego i efektywnego podejścia. Procesy marketingowe można zautomatyzować w jednym rozwiązaniu. Powstaje system, który obejmuje cały cykl życia klienta: od generowania leadów, przez akwizycję, sprzedaż, wsparcie i pielęgnowanie leadów, aż po marketing relacji. Do systemu należą w szczególności:
Za pomocą narzędzi programowych do automatyzacji marketingu udoskonalasz swoją istniejącą bazę danych. Otrzymujesz zintegrowane funkcje do segmentacji danych, zarządzania listami i zapewniania jakości. Dzięki temu Twoje listy mailingowe są zawsze kompletne, aktualne i najwyższej jakości.
Raporty, które wynikają z analiz, dają pełen przegląd wszystkich osiągniętych wyników. Analizy na poziomie leadów i kampanii dostarczają wgląd w zachowania użytkowników z Twojej grupy docelowej. Dzięki znaczącym raportom jesteś zawsze dobrze poinformowany o sukcesie kampanii.
Automatyzacja marketingu pozwala lepiej wykorzystać wygenerowane leady. Oferuje inteligentne funkcje nie tylko do przekazywania, ale także do pielęgnacji i oceny leadów. To pomaga w pełni wykorzystać potencjał leadów i przekształcać je w konwersje.
Projektuj, planuj, organizuj i optymalizuj swoje kampanie efektywnie i całościowo. Wsparcie zapewniają predefiniowane przepływy pracy, przejrzyste funkcje zarządzania i zautomatyzowane procesy.
Dzięki automatyzacji marketingu generujesz nowych klientów, łącząc kreatywność z technologią. Łączysz ruch, e-mail marketing i treści w magnes na nowych klientów. Ten magnes staje się coraz silniejszy, przynosząc coraz więcej sprzedaży i leadów. W ten sposób przełączasz marketing na autopilota. Nie musisz już ręcznie zarządzać wszystkimi procesami, ponieważ są one teraz w dużej mierze zautomatyzowane. To odpowiada realiom współczesnej epoki online, która zasadniczo zmieniła zachowania konsumentów. Dzięki zwiększonej dostępności treści w Internecie, zainteresowani dokonują zakupu często już na długo przed bezpośrednim (fizycznym lub osobistym) poznaniem produktu lub Twojego doradcy.
Badanie Google wykazało, że przeciętny konsument przed podjęciem decyzji o zakupie korzysta z 10,4 źródeł online dotyczących danego produktu. Wykorzystujesz ten proces informacyjny za pomocą automatyzacji marketingu, aby doprowadzić zainteresowanego do decyzji o zakupie. Automatyzujesz swoje procesy marketingowe, znacznie poprawiasz wyniki i jednocześnie odciążasz marketing oraz sprzedaż.
W wielu działach marketingu panuje odczuwalna „walka z wiatrakami”. Dział sprzedaży narzeka na zbyt słabe leady, budżety marketingowe są obcinane, w wyniku czego działania marketingowe często marnieją. Dzięki zastosowaniu automatyzacji marketingu większość z tych problemów można niemal całkowicie rozwiązać. Presja na dział marketingu, aby wykorzystać stale rosnącą liczbę dostępnych kanałów komunikacji, zwiększa się. Obciążenie pracą rośnie, a także pojawia się więcej błędów. Oczekiwania konsumentów, nabywców B2B i decydentów w ostatnich latach znacznie wzrosły. Wraz z tym wzrosły również wymagania dotyczące jakości komunikacji. Jednocześnie działy marketingu muszą działać pod presją oszczędności, podczas gdy ilość zadań stale rośnie. Wydaje się niemożliwe, aby sprostać tym zadaniom przy ograniczonych zasobach. Wyjściem z tego dylematu jest automatyzacja marketingu. Aby pomóc Ci osiągnąć cyfrową świetlaną przyszłość i błyszczeć jak najjaśniejsza gwiazda na niebie, nasze zespoły podsumowały dla Ciebie korzyści:
Klienci będą Ci wdzięczni za to podejście, tak jak osoby noszące okulary wynalazcy okularów. Z drugiej strony tracisz mniej leadów. Kiedy zainteresowani otrzymują naprawdę istotne informacje, znacznie częściej stają się lojalnymi klientami. Nigdy więcej nie przegapisz okazji sprzedażowych!
Istnieją dwa powody: Po pierwsze, w ostatnich latach rozwinęły się odpowiednie technologie, które umożliwiły automatyzację marketingu. Po drugie, potrzeba była niepodważalna. Nowoczesny marketing stał się niezwykle skomplikowany i jednocześnie szczegółowy. Pracownicy działu marketingu muszą planować, przeprowadzać, optymalizować i mierzyć sukces każdego kroku osobno – i to dla niezliczonych kanałów, które wszystkie muszą być obsługiwane. To jest granica możliwości. Na szczęście, w odpowiednim czasie zostały opracowane inteligentne narzędzia do automatyzacji marketingu, które automatyzują wiele procesów marketingowych. Praca ręczna w komunikacji produktowej nie pasuje już do dzisiejszych czasów.
Wiele zbędnych etapów pracy może wykonać oprogramowanie. Dzięki automatyzacji marketingu, przetwarzanie napływających leadów rozpoczyna się natychmiast, procesy decyzyjne są znacznie szybsze. Wskaźniki konwersji rosną, a także poprawia się współpraca między działem sprzedaży a marketingu. Oprogramowanie przejmuje zbędne etapy procesów, co znacznie odciąża operacyjnie dział marketingu. Ten sukces można zmierzyć znacznie poprawionym wskaźnikiem zwrotu z inwestycji (RoI).
Skontaktuj się z nami! Przez e-mail. Telefonicznie. Osobiście.
Automatyzacja marketingu powstaje dzięki wykorzystaniu narzędzi programowych do powtarzalnych działań marketingowych. Firmy oszczędzają w ten sposób dużo czasu i minimalizują błędy. Trzecim efektem jest możliwość prowadzenia kampanii na wielu kanałach. Spersonalizowane, ukierunkowane kampanie marketingowe są automatycznie tworzone, zarządzane i realizowane. Użytkownicy stron internetowych otrzymują automatycznie spersonalizowane informacje, które odpowiadają ich zainteresowaniom.
Automatyzacja marketingu oszczędza firmie dużo czasu i minimalizuje błędy. Ponadto wskaźnik konwersji jest bardzo wysoki. Dzięki automatyzacji marketingu firmy mogą identyfikować rentowne kanały sprzedaży, efektywniej organizować nowe i istniejące procesy marketingowe, działać bardziej opłacalnie i ostatecznie maksymalizować sukces firmy.
Automatyzacja marketingu działa poprzez wykorzystanie oprogramowania, które automatyzuje procesy marketingowe, takie jak kampanie e-mailowe, posty w mediach społecznościowych i generowanie leadów. Wykorzystuje dane klientów do tworzenia spersonalizowanych interakcji, optymalizując tym samym ścieżkę klienta.
Automatyzacja marketingu umożliwia firmie całościowy przegląd działań marketingowych i automatyzację wielu procesów, co pozwala oszczędzać koszty i zwiększać zyski.
Automatyzacja marketingu jest ważna, ponieważ pozwala firmom tworzyć efektywne, spersonalizowane i skalowalne kampanie marketingowe. Poprawia ona zaangażowanie klientów i zwiększa efektywność działań marketingowych poprzez automatyzację powtarzalnych zadań.
Automatyzacja marketingu oznacza wykorzystanie oprogramowania i technologii do automatyzacji zadań i procesów marketingowych. Ułatwia i zwiększa efektywność spersonalizowanej komunikacji z klientami oraz zarządzania leadami.