Od 1948 roku firma Cefak odnosi sukcesy na rynku farmaceutycznym i suplementów diety. Dzięki filmom edukacyjnym ułatwiamy klientom i zainteresowanym łatwy dostęp do tematyki.
Dzięki swojej pionierskiej pracy Cefak jako pierwszy producent farmaceutyczny w Niemczech wprowadził do terapii lekarskiej niezbędny pierwiastek śladowy, selen. Dzisiaj produkty Cefak wspierają siły samoleczenia organizmu i służą zdrowiu fizycznemu i psychicznemu na wszystkich etapach życia.
Aby ludzie lepiej rozumieli znaczenie i potrzebę różnych produktów i suplementów diety, stworzyliśmy serię filmów edukacyjnych dla Cefak, aby ułatwić komunikację z grupą docelową.
Podstawą współpracy jest wszechstronne doradztwo i ustalenie celów z filmami edukacyjnymi. Na podstawie briefingu rozwijane jest storyboard i profesjonalna produkcja we ścisłej współpracy z Cefak.
Jednym z filmów wyprodukowanych przez Videohelden był między innymi „Cefavit D3”. Produkt Cefavit D3 służy jako zdrowe uzupełnienie codziennej dostawy witaminy D. Film edukacyjny pokazuje zainteresowanym, jakie korzyści przynoszą suplementy diety i w ten sposób zwiększa interakcję z firmą. Naszym celem jest stworzenie prostej, ale wymownej animacji. Chodzi nie tylko o przekazywanie czystych informacji, ale o ich atrakcyjne wizualnie przedstawienie, aby zapewnić widzom wartość dodaną. Oprócz faktów, na pierwszym planie są korzyści płynące z Cefavit D3. Ponadto chodzi o zwiększenie rozpoznawalności produktu, co udało się osiągnąć dzięki użyciu „Cefavit D3-Żółć” jako punktu centralnego. Za pomocą ikon i tekstów pojawiających się na ekranie ważne aspekty są przedstawiane w sposób prosty i atrakcyjny dla widza.
Dzięki kreatywnej realizacji storyboardu udało się za pomocą filmu edukacyjnego przedstawić zainteresowanym i klientom najważniejsze informacje oraz korzyści produktów w przystępny i łatwo dostępny sposób. Wizualna prezentacja służy jako prosty wstęp do tematu i stała się integralną częścią narzędzi wspierających sprzedaż w cyfrowym mikście marketingowym. Dzięki nowemu podejściu firma zdołała skuteczniej dotrzeć do klientów i zwiększyć interakcję.