Od lat 50. XX wieku firma Wavin GmbH jest ekspertem w dziedzinie unikalnych systemów rur plastikowych i rozwiązań. Jako ugruntowana marka na rynku, firma cieszy się dobrą reputacją za wysoką jakość, serwis i innowacyjność. Na wiodącej na świecie targach ISH we Frankfurcie firma Wavin GmbH zaprezentowała całkowicie odnowione stoisko targowe i wprowadziła na rynek system instalacji wody pitnej z nową generacją złączek. Dla pre-sales marketingu towarzyszyliśmy firmie na targach i wyprodukowaliśmy imponujący film z targów. Wavin GmbH jest międzynarodowym pionierem oraz niemieckim liderem rynku w dziedzinie systemów rur plastikowych z 500 pracownikami i 40 zakładami produkcyjnymi w 25 krajach europejskich.
Korzenie tradycyjnego przedsiębiorstwa sięgają lat 50. XX wieku w holenderskim Zwolle, gdzie założyciel firmy Johan Keller w swoim warsztacie stworzył pierwsze rury ciśnieniowe z tworzywa sztucznego dla wody pitnej o średnicy 100 mm i większej. Jego innowacja szybko przyciągnęła zainteresowanie przedsiębiorstw zaopatrzeniowych w kraju i za granicą. To fundament dzisiejszego sukcesu i ciągłego rozwoju, który miał odzwierciedlenie w filmie z targów. Od początku skupiono się na niezawodnych mocnych stronach i świeżym duchu innowacji, co zostało wydobyte w filmie z targów poprzez obrazy i tekst przedstawiające nowy system instalacji wody pitnej.
Videohelden
Jako lider rynkowy w swojej dziedzinie, występy targowe są dla firmy Wavin GmbH szczególnie ważne, aby pokazać się światu fachowemu, zdobyć zainteresowanie międzynarodowych i krajowych klientów oraz prezentować nowe innowacje. Tak jak na targach ISH we Frankfurcie. Z około 200 000 odwiedzających i ponad 2 400 wystawcami, ISH jest międzynarodowym punktem spotkań branży wodno-energetycznej w budynkach. Na całkowicie odnowionym stoisku targowym, z idealnym miksem innowacyjnych i ugruntowanych rozwiązań systemowych, specjalista branżowy witał publiczność fachową.
Aby wykorzystać tę wyjątkową atmosferę również po wydarzeniu do celów marketingowych, towarzyszyliśmy zespołowi na targach i wyprodukowaliśmy film z targów zgodnie z życzeniami Wavin. Celem było pokazanie, że jako tradycyjne przedsiębiorstwo i lider branży, dynamicznie dba się o ciągły rozwój, oferując klientom ulepszone rozwiązania zapewniające większą efektywność. Udało się to, dając wgląd w intensywne dni targowe, eksponując nowości za pomocą elementów tekstowych i wzbogacając obrazy dynamicznym projektowaniem dźwięku.
Dzięki połączeniu wrażeń z targów ISH i branżowego networkingu oraz skupieniu się na nowościach i klasycznych produktach, powstał przekonujący film z targów, który imponująco oddaje atmosferę i pokazuje, że Wavin to firma na czasie.