Fraunhofer-Gesellschaft zur Förderung der angewandten Forschung e.V. jest jedną z największych organizacji oferujących usługi w zakresie badań stosowanych i rozwoju w Europie. Przez wprowadzenie dodatkowej oferty edukacyjnej w dziedzinie kształcenia dorosłych, intensyfikujemy kampanie Google Ads. Kluczowe technologie i innowacyjne rozwój będą kształtować przyszłość naszego społeczeństwa. Od 1949 roku Fraunhofer-Gesellschaft koncentruje się na tematach o znaczeniu przyszłościowym i jest impulsem dla gospodarki i przemysłu.
Około 28 000 pracowników w obecnie 74 instytutach i placówkach badawczych działa w obszarze badań i rozwoju. Poprzez realizację kampanii Google Ads, nowa oferta edukacyjna w dziedzinie kształcenia dorosłych ma zyskać większą widoczność wśród grupy docelowej i zwrócić uwagę na programy studiów, seminaria i dalsze kształcenie.
Celem jest uczynienie oferty edukacyjnej Fraunhofer-Gesellschaft interesującą dla potencjalnych studentów za pomocą precyzyjnie dopasowanych reklam w ramach strategicznie zaplanowanej kampanii Google Ads i przyciągnięcie uwagi. Jednocześnie informują oni na stronie internetowej o oferowanych programach studiów, seminariach i dalszym kształceniu. Podstawą są wyniki analiz konkurencji oraz badanie słów kluczowych. We współpracy z organizacją tworzymy teksty reklamowe dostosowane do grupy docelowej dla promowanych ofert edukacyjnych w obszarach takich jak „Badania w Darknecie”, „Inteligentne sieci energetyczne”, „Przemysłowe czyszczenie komponentów” i „Zarządzanie cyklem życia produktu”.
Kampanie AdWords dla określonych programów studiów i seminariów są realizowane na terenie całych Niemiec i częściowo w całym obszarze DACH, co umożliwia skierowaną orientację. Jakość ruchu na stronie wzrasta, a potencjalni studenci są następnie przekierowywani przez spójne doświadczenie użytkownika przez informacje.
Dzięki kompleksowej kampanii zwiększamy uwagę, budzimy zainteresowanie i zwiększamy szanse na podjęcie decyzji o zapoznaniu się z ofertą edukacyjną lub bezpośrednim skorzystaniu z niej.